Home / ΠΕΡΙΕΡΓΑ / Κρήτη: Δίχως τέλος οι απάτες μέσω τηλεφώνου και Facebook

Κρήτη: Δίχως τέλος οι απάτες μέσω τηλεφώνου και Facebook

Πέντε άτομα στο νομό Ηρακλείου κατήγγειλαν ότι εξαπατήθηκαν μέσω τηλεφώνου αλλά και μέσω του facebook από αγνώστους που τους απέσπασαν χρήματα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Αστυνομίας. Οι περιπτώσεις αυτές αφορούν το διάστημα από 20 Ιανουαρίου έως και 28 Ιανουαρίου. Σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία, οι τέσσερις περιπτώσεις αφορούν σε απάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τα θύματα, η μία μέσω facebook, ενώ το συνολικό ποσό που έχουν καταφέρει να αποσπάσουν οι δράστες είναι 40.380 ευρώ.

Η πρώτη περίπτωση αφορά σε ηλικιωμένη κάτοικο της Μεσαράς, η οποία κατέθεσε 12.000 ευρώ σε άτομο που της συστήθηκε ως διευθυντής τράπεζας στις Μοίρες.

Η δεύτερη περίπτωση απάτης σημειώθηκε στις 20 Ιανουαρίου με θύμα και πάλι μια γυναίκα. Το εντυπωσιακό σε αυτή την περίπτωση είναι – σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ- ότι η συγκεκριμένη γυναίκα δέχτηκε ένα μήνυμα στο κινητό της από τράπεζα και ανέφερε το μήνυμα αυτό ότι πρέπει να πληκτρολογήσει κάποιους κωδικούς για να μεταφερθούν στο λογαριασμό της χρήματα της σύνταξής της. Η γυναίκα αυτή έκανε το λάθος να πληκτρολογήσει το νούμερο που της έδωσαν και το πλήρωσε ακριβά… Το ποσό των 3.890 ευρώ μεταφέρθηκαν από το λογαριασμό της σε λογαριασμό αγνώστου.

 

 

Η τρίτη περίπτωση απάτης αφορά σε αγγελία στο facebook. Κάτοικος του Ηρακλείου κατέθεσε 950 ευρώ για την αγορά αγροτικού μηχανήματος που δεν παρέλαβε ποτέ. Η καταγγελία έγινε στην Ασφάλεια Ηρακλείου.

Οι άλλες δύο περιπτώσεις αφορούν σε ηλικιωμένη στη Βιάννο (27/1) η οποία πίστεψε ότι θα πάρει αναδρομικά από τη σύνταξή της και κατέθεσε 8.600 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό που ανήκει σε έναν Αλβανό.

Η τελευταία υπόθεση απάτης αφορά σε 78χρονο από το Ζαρό . Ο ηλικιωμένος ναυτικός νόμιζε ότι μιλούσε με έναν εφοριακό, ο οποίος κατάφερε και του απέσπασε 15.400 ευρώ.

 

 

 

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης με αφορμή τα παραπάνω περιστατικά και με στόχο την αποφυγή εξαπάτησης των πολιτών από επιτήδειους, συμβουλεύει:

-να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε περιπτώσεις που μέσω τηλεφώνου, από άγνωστα άτομα (που παρουσιάζονται ως εκπρόσωποι φορέων ή υπάλληλοι Υπηρεσιών), σας ζητάνε την καταβολή χρηματικών ποσών ή την παροχή στοιχείων λογαριασμών ή κωδικών, για την πραγματοποίηση συναλλαγών.

 

 

 

-να ενημερώνετε άμεσα τις αστυνομικές Αρχές σε κάθε περίπτωση που αντιλαμβάνεστε τέτοιες συμπεριφορές, ακόμα και στην περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

 

 

Πηγή: creta24